Altid en fantastisk service, kører gerne turen fra Horsens til Vejle for deres service ⭐⭐⭐⭐⭐
Kasper Høst 22. august 2021
Altid god og venlig betjening.
Leif Laursen 22. august 2021
God service
Thomas Nielsen 22. november 2022
Rigtig god service
Gerda Virkelyst 22. august 2021
God oplevelse som sædvanligt👍🏻
Helle Dyong Kjeldsen 22. august 2019
Har købt min bil her få ro år siden, Er super godt tilfreds. Bilen har været til to års eftersyn, alt er perfekt. God service.
Gert Frisch Rasmussen 22. august 2019
God service
tommy christensen 22. august 2021
Har lige købt en Hyundai Ioniq og skulle bytte en Ford Fiesta ind Det gik bedre end forventet så er yderst tilfreds
Peter Sabroe 22. august 2020
På vej på ferie viser bilen pludselig motorfejl. Vi ringer til Hyundai iVejle og selv om det er fredag middag kommer vi til med det samme. Heldigvis er det “bare” en computerfejl der hurtigt er slettet. Vi er hurtigt videre og ingen regning. SUPER service Tak Jens P Buch Biler👍🏻👍🏻👍🏻